Please love me because i never stop loving you my superman.

si HITAM yang selebet =_=
Sunday, April 10, 2011 | 0 comments

Aloha My Readers ;


spt title di atas tuh , anda tahu bace kan ? hmm , so , ta perlu lah ulang kan , :)
bermula dary ary jumaat yang mulia ,
pkul tiga until enam trpakse berada di sekolah ,
just wanna to be HANDBALL player ,
whoa ! memang macam boFOdoFOH lahh kan ,
tak semua ade basic nak maen bende alah nie include ME okea ,
malu la wee, tp naseb baek aku dapat pick-up lahh , not be miss loading ,
hmm . best lah maen game nie , ta macam netball , strict gle game tuh .
tp handball in bracket BOLA BALING bebas na buad ape kau suke ,
except jangan masok area D n jgn pgg bola lebih tiga saat , huhh
aku menjadi semakin hitam kerana panas kan .
ary sabtu pun ade gak , mase tuh ade skola ganti .
but aku ta masok kelas coz ade pemilihan ,
dengan bersemangat juang aku maen tau ,
ALHAMDULILLAH 
aku dapat jadi top seven player , sukesuke (:
ckgu amek twelve player , means ,tujuh maen n selebihnye reserve .
petang tuh , ade lagy latihan pkul empat smpai pkul enam setengah ,
abang syafiq n abang rais ajar kiteorang care shoot .
n macam macam lg lahh , n abang naizul skaly ,
coz dye na join n syafiq mntk dye jd keeper jp ,
act , dye ta masok pon sbb lambat na ltk nme ,
so , teman aku lahh g latihan petang tuh .
tatao lak dye dpt maen ckaly ,
dah lah jady pihak lawan aku , n finally .
bola aku dapat membolosi gaung abang naizul tuh ! HAHA ,
yeahhhhhhhhh, goal !
ary selase nie aku ade game at smk seri pagi lahh , 
mntk mntk jgn lah jmpe eg tuh , :D.
n doakan aku berjaye kehh , 
byebye sayang <3

         p/s : Nurul Nabila Nizaruddin suda menunggu di luar rumah , HAHA :D