Please love me because i never stop loving you my superman.

erul AF9 , abangg sayangg aku keluar , waa -,-
Saturday, June 4, 2011 | 0 comments



anyeong - haseyo ;D


heyy uols , dah brtekad ta mahu tngok AF lagyy , sayangg aku dah kluar , ececehh , perasan punye ieka , tak lah . hmmm . cume simpaty gile babeng at dye , tady dah seap buad sujud syukur dah bile dye dapat tahu name dye at beg tuh , tp hopeleass . tetibe aznil ckp tulisan warne merah at beg tuh brmaksud dye trsingkirr , aku pulak yangg sedih n sadis tngok muke dye yg tahan kekecewaan tahap gaban tuh , kenape lahh AF ni nape ,

ade lagi sesiapa yang tak kenal ERUL nie , ade trpampang gambar dye di atas . memang ade orangg orangg lain cakap mamat ni bajet lahh , berlagak lahh , tapi ade aku kesah korang na ckp ape pun , aku ni peminat tegar tahu ? teringinn kodd nak jumpe mamat gigi bersimpuh ini , tapy kan wee , ble dye keluar , aku hope sangat si HAZAMA jady juara AF nie ! hope gilaa gilaa .



haa , ini die si HAZAMA , kawtimm ! HAHA . die pena jady vokalis meet uncle hussain , suare bolehh tahan lah wee , aku admire dye gakk , suare mantap , okee lah korangg . dah late , out dulu , byebye ! -,-

Labels: