Please love me because i never stop loving you my superman.

HOTTSTUFF -.-
Saturday, July 9, 2011 | 0 comments

hello uols . da lame kan saya tak buat postting . sebelum tuh kan , saya nak stalk jap . *JANGAN BUKAK BLOG AKU KALAU DAH TAU BLOG AKU BIASE BIASE AJE . okee dah . paham ? , actually kan , nak say something yang tak terluah dalam hati nie . nape orang suke semak dlm life aku , aku tak kacau hidop orang lah hish , dengki bebeno nan aku nie , ade someone mamat tu , sememangnyaa kaum adam yang suke sangat nak kutuk akuu , dari aku sekolah rendah until now . aku taktau lahh ape masalah die . even dah tak same skoah menenga pun , stil nak kutukaku at dlm FB . aku memang tak hott , tapi yang die nak buat pangai hotstuff nape ? wee , aku tak heran kau nak ckp ape pun lah tntg aku . aku tulis ni pun , sebab dah tak snggup dgr kutukan demi kutukan kau . kalau kau sorang , aku leh tahan , tapi takpayahh lah nak bwk kerabat kau skali . kayy , THE END PART 1 .

satu hal lagi , ade sorangg popuan dah menggugat keamanan aku dgn BF aku lah . aku tak hadap sgt lah die tuh wee , tp takkan aku nak diam je kan , takde lah hot sangat , cume koyak lah aku kalau tiap saat nmpk die trhegeh at BF aku , korang pun mesti marah kan . haiyaaa . bnyk problem lahh . kekadang aku taknak pkir sebab homework melambak . dgn projek addmath lagi . ntah pape lahh . buat aku saket kepale .ni esok kene buat presentation KOMSAS pulak . wish gud luck lah for aku punye group k .


korangg , aku takdapat nak blogwalking sangat pas ni , sebab , aku dah makin busy dengan exam , ujian 3 18 JULAI nie , bulan 8 trial SPM . takde mase nak buat tuto ke ape ke , edit blog lagi tak sempat kan . tuh yang dah bersarangg nie , HAHAHHAA bohong punye ieka . okeoke uols . keep in touch . lol ; ieka <3

.FULLSTOP HERE.