Please love me because i never stop loving you my superman.

new pinky blogg !
Monday, September 5, 2011 | 0 comments


KONICHIWA


hey beautiful , tengok belog sayaa dah berwajah baharu . itu header , sudah gilaa sama effeil tower pluss paris . kota fesyen tuh , sudah tentu menjadi kegilaan ramai kan . act , sudah bertungkulumus bagi menyiapkan belog inih . sepenuhnyaa hasil titik peluh aku . huh , rayarayaraya . ade aku kesah ? hish .

ade story nih , tadi exam akaun , gila babengg senang , sampai aku ase nak terjun kolam , HAHAH . susah gilaa doe . haiyaa . ini macam , macam mane nak jawab real SPM kan . huh , takot gilaa . takpe , lepas nih aku nak study smart haa , takpe hehh korang . lepas SPM , aku akan buat banyak lah pembaharuan dlm belog nih . aku akan buat tuto okehh , alah , bape bulan jeh kan . sok aku ade exam gak , tapi PSV .

mahu ke tak aku tahan 3 jam dalam dewan tuh ! mahu berbisul , HAHAH , takpe aku boleh leka maen warne warne . okay lah korang , lack of idea nih , btw , nak g tido .goodnight -.-