Please love me because i never stop loving you my superman.

Superb Day :)
Friday, September 30, 2011 | 0 comments


**Pose sebelum gerak



Hi Superb Follower , aku kat JB skarang nih . korang tak paham err ? Johor Bahru lah . adoii , perjalanan yang memakan masa berjam-2 dari Seremban tp Syiokkk ! sebab ape ? Sebab bukan selalu dapat g hujung selatan nih . Aku pun tak saba nak Jumpe Superb Cous aku . tuh pun kalau diorang ade . Sape lg kan Baby Tasya akuu lah ? kau ade ? takde kan . werkk . Yang laen tuh bukan aku tak sayang cume tak cinta jeh . phiuhhh . ape nih ? grrr . ayat mcm lagu Saleem lak en . Nak story yangg memang hari nih asyik sesat jeh abah :) tp bak kate abah , rilek okay . HAHAH . atas dasar kerilekan , kami selamat sampai di ruma Abang Ijul . Ruma die best , dekat ngan Giant , then yang paling best , dekat atas tu Plaza Angsana tuh dekat jeh . Jealous ohh . Dekat ruma saye ade Tesco yang hampir siap jeh . HAHAH .


Tapi kan , hati aku rase tak sedap jeh weh , sebab kan . First , Jam Couple aku dah retak die punye cermin . Hmmm :( . aku sayang jam tuh . Tp dah takde rezeki kan . Adik aku terjatuhkan die . Perghhh , bernanah jantung aku tengok mase saat-2 die nak jatoh tuh . Yekann ? Sape tak sayang if tanda Couple kite dgn si dia . Super N pun petang tadi balas text lembap gilaa nak mampus . Aku pun hangen tau . Tapi naseb baek die cakap takde pape . Dia tiap migu asyik nak baalik kampung jeh .

Tomorrow , ade kenduri kawen uma sedare mak aku , dah plan nak pakai baju kurung Pink . Omeyy kan colour pink . HAHAH , Fav gilaa tau , tngok lah belog nih . Pinky kan .

Okayy Uols , Kbaiii -.-