Please love me because i never stop loving you my superman.

Ikan Bakarr Memeyy Syiokk *
Wednesday, November 9, 2011 | 0 comments


Asalamualaikum Readers :)

7-11-2011 : Medan Selera Ikan Bakar Pernu-Umbai


Sweet Memories sblum 6 ari nak SPM #final countdown tau .
Takkan dilupekan.
Bilaa 4 family bergabungg , meletop . #kebaboom
Situasi bilaa brsame dgn familyy memeyy syiokkk haa x)
Okayy , start storyy sekangg .
Act , memeyy tak rancang sume nh .
mane tak nyee , slalu ble rncg , tak pena jd pun .
Tp kalyy nh , tetibe jeh .
Acamnee tuh ? #acamnyy lah .pe lg ?
Papa my babyy tasyaa lah tetibe tringin nak mkn ikn bkr .
Mengidamm kott .
Bukan die sorg uols , trmasuk family diaa and familyy aku yg mngidam nak makan bnde alah tuh.
Menu : Siakap Masak Stim , Siakap 3 Rasa , Sotong Goreng Tepung , Butter Prawn , Sayur Kailan Ikan Masin .

#Alohhh , terlior lah pulok ikan 3 rase akuu . Nahh . Hamekk nh . :)





*Ikan Sweet Sour . Sedap Meyhh .






*Atotoo , cover ayuu lak kau nyahh .




*Retisssss koranggg nhh , smpai merungut apak den dbueknyoo .

Haishh , lepas makan kteorang dok at tpi sungai .
Tmpt yg ssuai tuk kami photoshoot .
Ape lg , hahahha .
Terlalu bnyk kteorg amek gmbr .
Ade due camera , bru compact camera , belum Dslr lg enn :)
InsyaAllah tahun dpn okayy , #Hiwhow
Continue , aku n tasyaa snggup makan cpt-2 tuk beli Bubbless .
Omeyy tahu , korang nak ckp kteorg cm budak kcik ?
#Ckp lah . Aku dah suke . Kau kesa ke . Haha.
tiop bubbles then amek gambar . nh lah jadynyaa .




Kantoii perut aku , mak aii . Da berketul lemak , dah boleh buat nasi lemak . Hadoii . Lepas nh Diet okayy . Hahaha , tp aku tough mcm abang Aaron Aziz aku kan ? Hoho . #Merepek .




Hamekkk kauu . Aku ckp , atok ! Buat lah peas ! Skalyy die buat bhaii . Haha . Atok Cool :)
#Atok kau leh buat cmny kea ? memey tak lah kan .

Lastlyy , Present Mee ,



*Acanerrr , Omeyy kann . x)



Kbabaiii . Uols . Ketemu lagi . After SPM :)

Labels: ,