Please love me because i never stop loving you my superman.

Wewwwittt , Harimau Awesome !
Monday, November 21, 2011 | 0 comments


Assalammualaikum .


*Aummmmm ! Dp aku kat efbeee , hot kan ! Ilepchiuuuuu .

Jangan takut bila melihat gamba si comel di atas .
Dia lah yang sudah memartabatkan nama negara kita .
Ohhh Malaysia , kau tetap di hati sayang .
Aku begitu bangga dengan kau hari ini .
Mula lah indon indon gelabah kan .
Tapi paling kelakar nampak penonton kat stadium tuh , menangis wok .
Buat malu negara jeh lah .
Adat lah kan , kalah menang . Name pun prtandingan .
Terimekaceh bebanyak kat player indon , Gunawan .
Sape suruh pegi shoot kat tiang .
Lepas tu , Badrul Bakhtiar :)
Si Kapten yang mempunyai semangat yang tinggi .
Tabik Springg untuk awak lahh .
Si Abang Apek Macho , kau hebat bhaii !
Hikk , Kasar betol aku .
By The Way , aku bangga dengan semua player !
Tak sia sia Ong Kim Swee kena halau bile turun padang haritu .
Diorang engat halau coach kita arituh , kita kalah lah .
Sorry Bro , dok rumah buat belacan lah , takpun jadi tukang ojek .
Brr , aku taktau kenape mulut aku laser sgt malam ini .
Maybe sebab mereka , mereka , mereka yang sudah memandang rendah pd kita .
Hello , ape tuh Ganyang Malaysia ? ape tuh Ratah Malaysia ?
Kau ingat kau heboh lah kat press and media sume , kau bole menang ?
Ape lah kau, maen kotor . Tak malu . Boo ~
Kiteorang rakyat Malaysia ni takde lah buat camtu , na kutuk kutuk korang .
Takde pun nak pijak pijak bendera korang .
Ape lagi main bakar bakar bendera korang .
Hish , kalau nak cakap pun dah bnyk sgt smpai tak terungkap .
Kita bukan nak berlagak tapi kenyataan ya sayang !
Mesti bagi korang , korang cakap nasib je kiteorang menang kan .
Cukup okay , Malaysia dan Indonesia same same hebat lah ! Puas kan ?
Rase nak menitis air mati aku melihat saat kalungan medal emas tuh di leher player kita .
Huh , susah nak dapat tu .
Meremang aku dgr lagu Negaraku neh . Weehooo .
23 Nov ni , skuad Hobing Jang Hobin berarak bwk Piala Malaysia kat Dataran Senawang.
Abang kembar tuh mesti ade , yang muke mcm bie aku tuh .
A few lah ckap mcm tuh , tapi aku pun taktahu tang mana yang same .
Grr , dah nak off . Memikirkan exam rabu ini .
ADDMATH .
Mesti aku buat muka omey mase jawab t .
Lastly , We are the Champion !
Mmuahh Malaysiaa !

p/s ; Layan lagu belog aku . Yunalis Zarai <3 .