Please love me because i never stop loving you my superman.

Buat Moo Sayang .
Wednesday, November 23, 2011 | 0 comments

Assalammualaikum .

Geli ketiak aku bila aku bace balik aku punye post title .
Ini bukan kekasih saya . Saya bukan lesbian .
Kau nak kene bunuh cakap aku les .
Dia cume pendamping saya jeh . Haa ? Boo~
Tak , tak . Dia cousin saya , merangkap personal assistant tak rasmi saya . #Haha


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Saba jap , Sila scroll lagi .
|
|
|
V
Inilah insan bertuah itu .

*Omeyy kan die ? Ilepchiuu :*

Haa , tatap lah gamba atas nh . Buat penat jeh aku upload kalau korang tak usha. Haha
Yesterday dia jadi birthday girl . #Atoto , dah tua baby aku nh .
Even aku jaoh dari dia tapi aku nak buat entry khas tuk dia .
#Even dia tak buat satu pun entry pasal aku . Boo~
Tapi korang jangan engat aku belum wish dia .
Memang paling kejam lah kan , pepagi buta aku bangon straight text dia okay .
Full name dia Nurul Natasha Bt Hadmadi .
Umo dia genap 14 tahun . #Takbest , aku lagi lagi muda .
Photo di atas disnap sewaktu dia stay sini and mase tuh berada di Seremban Parade .
Hanya aku je yang ade gamba ni .
Dia pun takde gamba ni tau . #Kau nak amek , copylah sampai jari kau lebam .
Dia engat die comel sangat lah , aku lagi comel bhaii .
Weh , jangan pernak kau minta hadiah dari aku .
Hadiah takde , penumbuk nak ? #Gerun gitu.
Bukan ape , aku belum kerja .
Ape lagi menikah . SPM nh pn belum habes .
Nak tugu duit jatuh dari langit , tahun bila pulak kan .
Hish , kau jangan nak mengeluh .
Jangan berasa sedih atas ape yang aku cuba sampaikan .
Hello ieka , kau dah jaoh tersasar dari ape yang kau nak tulis .
#Gedik sial aku .
Balik kampung compom kene makan sup kaki tasya .
#Haha ,Tak takot .
Tuh jeh lah , aku cume nak cakap ni jeh .
Jangan ingat post title aku jiwang , entry lagi jiwang lah ,
Haha , mmg tak laa . No idea sayang !
At last ,
HAPPYBIRTHDAYTOYOUUUTASYAAAA !

Ya Allah . Sampaikan salam angin rendu Paris ku padanyaa . Haha . Boo ~

Kbaii .