Please love me because i never stop loving you my superman.

Hm . sedih tahu tak ?
Wednesday, December 21, 2011 | 0 comments

Assalamualaikum .



Aku seorang insan yg punyai prinsip selagi tak dapat ape yg aku nak , aku takkan duduk diam .
Tapi hari ni kau tak dapat ape yang aku nak . Ape yg aku nak ?
Ini die . My big prestige , my dream ;

Semua bermula bile sedare aku datang dari Johor .
Die offer Dslr ni kat aku rm1200 .
Then , aku deal dgn abah . Abah mase tu keje . Abah cakap okay tapi kene tanye mak .
Smapai kat mak jeh , spoil wee . Hish .
Aku ape lagi , memproteskan diri lah . Berkurung dalam bilik .
Bende tu baru lagi , mesti pelik kan kenape die jual mura sedangkan kat luar rm1999?
Die jual murah sebab die dapat kat Kastam . Hiwhow.
Tapi takde rezeki nak buat camne kan . Sedih bukan kepalang .
Takpe lewww , aku kumpul duit gaji aku err ? Nanti biar aku punye sorang .
Abah pun tak boleh kacau . Wekkk :P
Doa-doakan lah ehh yg ieka akan dpt beli .

Hiwhow . sedih takdapat tgk ombak rindu . Haiyoo .
Semua wayang last esok and mase pun tak sesuai . Takpe tugu Astro First lah .
Nak meet dengan Mr.Boyfieee sayangggg :))
Jalan jalan dgn cousin , serta si busukk saya . Haha . Fa busukkk ! Dush .
Okayy Uols , hope my day will shine yawww .
GoodNitee / GoodMorn . Hee
Kbaii