Please love me because i never stop loving you my superman.

A New New Life .
Monday, December 26, 2011 | 0 comments

Assalamualaikum .



Haa . Aku ade life baru mulai sekarang .
Aku dah kerja okayy . Cehh , tu pun nak kecoh setaman kan .
Alah , skali sekale ape salah nya enn .
Yang berkobar lagi , buah hati aku pun kat situ .
Bile rindu , jenguk jenguk lah kat luar tuh . Haa . #Kantoi kau ieka
Dia lah yang menjadikan aku bersemangat nak keje .
Aku cite punyee lah bnyk tapi nak tahu aku keje ape ?
Sila lihat gambar di bawah okayy :)



Haha . Jangan nak buat spekulasi sendiri .
Aku duduk kat dalam kedai jeh k .
Bukan tukang isi minyak kereta orang tuh tau tau tau?
Takde makne nyaa aku buat keje camtuh .
Buat cashiering atau susun barang sahaje .
Tuh yang jarang nak online , sebok dengan mencari rezeki.
Ceh , bajet dah ade family sendiri jeh ,
Ok , dah penat .
#NAK KENE TUGU BUAH HATI SAYE BALIK KEJE PUKUL 11 LAGI . HAIYYOO -.-'
Kboboii .