Please love me because i never stop loving you my superman.

My Beautiful Day
Monday, December 19, 2011 | 4 comments

Assalamualaikum .



Tajuk entry konon macam mengancam kan ? Haha .
Everyday is a Beautiful Day yaww .
Hm . Today , aku akan memulakan Kelas Memandu aku .
Ape ape ? korang tak kisah ? Masalah korang k .
Just nak cerita jeh nih . Kelas berjalan selama 3 jam di Inmaju .
Name kelas tu Pra-L .Tertanyaa juga ape yg akan diajar .
The truth , aku memang zero pasal kereta okayy ?
Korang jangan lah tanye aku pasal Gear ? Klac ? Brek ? Haha .
Sumpa baru tahu semalam , tuh un kene gelak . Aiyoo .
Yeleww , mane tak nyee , my Abah gune Auto , t blaja gune Manual kan . Pening aku .
Btw , korang watlekk , aku akan meng-snap gambar keberadaan membuktikan aku di situ .
Hikk . Lesen kereta tak macam aku amek lesen moto yeww anak-anak .


Important jugak story ni , yg aku akan start keje di Shell Senawangg .
Weehoo , tak sabar sbb dah lame bebeno aku dok uma ni .
Hope berjalan lancar kan .
Yang nampak aku tuh , jgn segan segan nak tegor k .

Okayy , I wanna to off . So Sleepyy .

KBoboii .