Please love me because i never stop loving you my superman.

Aku tak mintak semua ini berlaku .
Saturday, December 10, 2011 | 0 comments



Assalamualaikum .




Kan best kalau aku bole senyum mcm ni sentiasa .

Hari tak selalu nya indah .
Yang kite rancang , tak semua akan terjadi .
Hati yang pedih tiada siapa yang tahu . Korang pun takkan tahu kan .
Ape yang ade dlm hati nurani aku ? Hati seorang perempuan kan .
Aku pun taktahu kenape mesti jadi camni . Aku dah excited .
Tapi impian tu hancur sejak pagi tadi .
Semua org kejam memprlakukan aku sebegini rupa .
Ape salah aku pade korang semua ? Untuk kebaikan korang kate ?
Kebaikan yang membuat aku sedih .
Kalau tak bole habak lah awal awal tapi perlu ke cancel saat akhir .
Tiap hari aku menghitung hari . Tapi ,
Ini yang terjadi , aku perlu pasrah dgn ape yg berlaku .


Kau dan aku saat aku bahgie .

Percutian anganku musnah .
Atas banyak bantahan .
Dah , lebih baik aku berdiam diri .
Aku memang sedih sangat .
Bukan sebab aku takdapat pegi tapi aku kesian kat kau sbb kau snggop keje part-time semate mate nak belanje aku mase kite bercuti nanti .
Sorry sangat sayang .
Sekali lagi mntk maap sesangat . Huh . :(


Kbaii .