Please love me because i never stop loving you my superman.

Aku kembali tersenyum .
Sunday, January 29, 2012 | 0 comments

Hello World .


*Aku mampu tersenyum kerana kau .


Bace title di atas kan ? Nak tahu kenape ? Aku kan dah lama tak buat posting dan ade story baru.
Aku rindu nak merepek gaban dalam blogging ni.
Dulu dulu dulu kala aku keje. So , takde time lah konon.
Orang lain pun keje tapi tak seheboh aku dan mungkin tak sehebat dugaan aku.
Mungkin salah aku jugak dan kejadian itu itu itu dah membuatkan aku sedar akan dunia realiti sebenar.

Ini semua sebab keje aku kat tutt. Aku tak salahkan siapa-siapa.
Bak kata orang tiada orang yang sempurna.Orang pijak aku lumat lumat tapi aku diam.
Rase sakit tapi ape nak buat , kita bukan orang yang berkuasa macam dia.
Aku takde niat nak kutuk siapa-siapa. Kadang kadang aku rasa seperti orang teraniaya.
Bila bercerita pasal ini , aku automatik akan sebak.
Mungkin pengalaman mengajar aku. Aku tahu ramai orang cakap buruk tentang aku.


*Mereka sentiasa di sisi aku.

Sejahat aku, aku tetap menjaga diri aku.Jangan cakap aku kuno tapi aku nak jaga maruah aku dari dipijak oleh manusia durjana.
Kau kau dan kau siapa ?Kau takde hak nak cakap pasal aku macam macam.
Tapi mulut manusia yang sentiasa berkata tanpa noktah yang tak boleh tengok orang senang sikit.
Apatah lagi si perempuan perempuan yang mulut macam ayam punya tutt.Aku sabar.
Ya dan tahniah,kau berjaya buat orang tertipu akan tipu helah kau.
Tapi kau perlu ingat yang kita berpijak di dunia yang nyata.
Allah itu adil dan nampak ape yang benar. Kau nampak aku macam jahil kan tapi aku bukan kafir.
Aku bukan takot sebab salah tapi aku ada perasaan malu.
Malu tu yang membuat aku taknak jejak situ lagi dan melupakan semua.


*Aku akan sentiasa tersenyum dan takkan berpaling lagi.


Aku muda dan perjalanan hidup masih panjang ke hadapan.
Cukup lah aku dah begitu terseksa mendengar setiap cemuhan anda.
Andai salah aku,aku mintak maaf sebagai seorang Islam.
Aku tak bercakap tentang siapa siapa tapi hanya luahan dari lubuk hati.
Aku berusaha berubah menjadi seorang yang lebih positif.
Mak aku cakap,waktu ni lah kau akan nampak dunia realiti sebenar.
Terima kasih mak,anakmu akan sentiasa menyematkannya dalam ingatan bahawa kita tak boleh terlalu mempercayai seseorang.
Hm,cukup lah.Aku dah malas nak cakap pasal hal yang menyakitkan jiwa ni.

Aku nak off dulu.Kbaii.ILoveYouu.