Please love me because i never stop loving you my superman.

Perut Buncit XD
Saturday, February 25, 2012 | 0 comments

Hello semuanya .


saya sayang ijul saya.perut diaa kelihatan buncit sekarang. nak tahu apa rahsianya? Sila scroll di bawah.


Bukak bukak jeh entry dah gambar mamat baju purple dengan perut buncitnya.
Mungkin sihat sangat barangkali?. Ape taknya sejak aku jadi wife die sepenuh masa inilah hasilnya.Haha
Akhirnya,aku dapat meng-gemukkan die seperti aku.Kalau boleh aku dah transfer semua lemak lemak aku ni kat die.
Mane taknya die sibuk nak jadi gemuk,meh aku sedekah lemak aku yang berkilo ni.
Agak agak bila aku nak kurus macam Jennifer Lopez tu. Nak tinggi jugak,boleh aku jalan dengan bangganya sebelah dia.
Dia suke kutuk aku cakap aku pendek. Taklah pendek sangat.
Sekurangnya aku berjaya cecah paras bahu dia yang tak tough langsung tu.
Cube lah jadi tough sikit macam Aaron Aziz.Baru aku makin bertambah sayang.


Ini budak pemain bowling terhandal.Selalu champion paling banyak bola masuk longkang.Haha

Dari depan nampak lah macam kurus nyaa pun .
Tapi bile dari tepi,nampak spare tyres aku tuh.
Orang dah overweight sikit nak buat camne .Salahkan baka dan keturunan k.
Selalu tidur pukul 4 pagi.Lepas tuh, bangun pukul 12.
Mane tak gemok nya.Orang lain prgi keje,aku pulak keje membuta kat rumah.\

Mata sudah kian memberat . Take off darla.Goodnite peeps^^