Please love me because i never stop loving you my superman.

Kurus itu mustahil bagi aku . Haha
Thursday, March 29, 2012 | 0 comments

Assalammualaikum.


Uwlala .Dah lame tak update blog.serious busy sangat sampai tak sempat nak jenguk blog ni.
First of all , next week mula lah aku bekerja, so of course tak de masa nak update.
Kadang kadang aku tanya diri aku ade ke orang baca entry entry aku ni. 
I don't mind lah because aku memang saje nak fun fun jeh buat karangan berjela jela ni.
Lain la kalau femes macam Fatin Liyana dan Irine Nadia Marcello. Aku tengok dieorang kat dalam TV.
Dah satu Malaysia tahu pasal diorang, blogger terkenal. Tapi diorang memang kaya sangat. Melancong sana sini.
Untung lah hidup,tapi yang penting dieorang berjaya dalam hidup. Hope korang tngok TV9 aritu, rugi tak tengok akak due orang yang omeyy tuh.

Ni ade story sikit ,tadi BF cite yang die mimpi aku dah kurus. tergelak aku. Aku ni dah lah chubby.
Ade pulak nak kurus cekeding tuh haa , mcm khayalan saja . Mustahil okengg ! Ni yang membuatkan aku nak diet. Hihi.
Tapi tadi aku teros cakap kat die , kau anta aku g London Weight Management lah kalau nak senang,
die kate jom jom ! 
Eleh,duit takdo , ade hati nak hantar aku g sane, Bajet macam aku obesitu kea hape . Takat hantar senang cakap.
Kalau aku masuk biggest looser , seminggu jeh mesti dah tinggal tulang. Macam lah aku layak pulak nak masuk sane. Pergi audition pun mesti disqualify.
Korang ade ke tips nak kurus cepat ? Share lah ye . Aku nak turun dalam 5KG pun jadi lah.
Ngeh ngeh . Aiyoo . Ngantuk banget dehh .
Esok bangun lambat kang mem besar buising ! Got to go dear reader .
Goodbye plus night :)