Please love me because i never stop loving you my superman.

Sini semua , info pasal form six aku kongsi :)
Sunday, May 20, 2012 | 0 comments

Assalammualaikum :)

#Who want to be my Suparman ? Hihi

Selamat bertemu kembali . Sudah berbulan lamanya tak update ini belog .
Macam biasa ayat standard katekan , busy laa .sebab sekarang officialy dah jadi budak sekolah balik .
Uwaaa . Senyum tak perlu kata apa apa bila mak abah suruh kitewww sambung form 6 .
Ramai member cakap jangan ambik form 6 ieka ! Form 6 susah katenya .
Yeahh , aku dah naik lali pasal itu bile member mahupun makcik pakcik serta jiran aku cakap susah .
Bagi aku , mase form 5 pun aku kate susah , aku kan pemalas nak belajar .
Sedar sedar diri lah sikit kan , baru tahu rase kecewa gila babeng bila tak dapat upu .
Maybe bukan rezeki , aku tak mampu menolak takdir yang dah ditakdirkan kepada diri aku .
Memang ayat pasrah . Benda dah jadi kan . Nasi sudah menjadi bubur :'(


#Ini abang Suparman yang sedang menikmati char kuey teow . Haha

Meh sini kawan kawan , aku bagi info pasal form 6 mengikut format baru .
Dimaklumkan kite dah pakai sistem semester dan 3 semester jeh untuk form 6 ni dibandingkan di universtiti .
Kelebihan die , tiap 4 bulan kite ade exam .So , kite akan ade 3 exam . Untuk semester 1 ,semester 2 dan semester 3.
Korang tak perlulah nak berhempas pulas mahupun memerah kepale hotak belajar satu tahun setengah untuk exam stpm .
Sekarang korang just belajar 4 bulan . Lepas tuh exam and then dapat kan pointer 2.5 ke atas .
Dan korang kene stay up pointer korang tiap semester tau . Lagi satu kelebihan , korang memang senior lah kat sekolah tuh .
Tiap persatuan , uniform , mahupun permainan . Dah dah tentulah korang yang conquer kan . Tuh yang syok .

# Lai lai , promosi bakal bini pakcik suparman . :D

Aku pun mula mula macam korang , berfikiran was-was nak amik form 6 ni .
Tapi bila dah dengar briefing die tuh , aku rase macam tertarik dan best pulak kan .
Setahun setangah belajar dan kene struggle lepastu boleh sambung degree kat universiti .
Kalau amik diploma pun 3 tahun ni form 6 baru setahun setengah . Jimat tahun tuh kan ,
Boleh kahwin cepat lepas habis belajar , Haha . Tak pandai masak tapi ade hati nak kahwin . Miang :3
Tiap orang lain lain punya fikiran ,and aku harap ni lah pilihan yang terbaik ,Boboiboy !

# Tengok , kain hitam ehh ? Bukan kain biru cair lagi . Hehe

Seronok sekolah dapat kawan baru . Cuma yang tak best pakai baju sekolah .Nak kene gosok tiap malam .
Ape ape pun form 6 memang special than budak budak lain kat sekolah tuh . 
Aish , dah malam ni , esok sekolah . Dah nak masuk 3 minggu kat sekolah ni . Rase macam arituh jeh baru daftar .
Kejap je masa berlalu . Okayy sayang . Ni jeh info yang aku dapat kongsi .
Coment dialu alukan jika ade soalan , Haha . Aku tahu mesti nak tanya pasal course .
Tuh sume depends kat sekolah korang pegi dan jika sekolah tuh takde course yang korang minat , korang boleh je pergi tukar sekolah lain .

# Gambar buat tatapan sebelum tido . Hihi . 23 Mei befdayy si dia <3

K kawan blogger , nak titowwwww daaa ni . Selamat malam . zzzZZZ .