Please love me because i never stop loving you my superman.

Ohh Three Three Three !
Thursday, November 24, 2011 | 2 comments



Asslammualaikum .


*muke fake . Kbaii .


Pejam celik pejam celik dah dekat 3 tahun aku in a relationship nan diee . macam tak caye jeh .
3 tahun tuh jugak puas aku bertumbuk , maki maki , bergadoh , maen tepuk tampar nan die .
Macam macam lagi lah , aku tak sangke sejaoh ini aku leh tahan dengan diee .
Aku dah tak kesa orang cakap aku bodoh hanye sebab diee dah banyak buat onar kat aku .
Tapi bila hati dah sayang , hitam pun boleh jadi putih dan putih pun bole jadi hitam kan .
Bukan ape , actually diee memang okay . Just die tuh terlampau risaukan aku .
Aku dah biasa dengan life camni , tapi kisah kiteorang memang banyak tragedi .
Macam macam benda happen , tapi kiteorang tetap stay .
Dah banyak kali kate nak clash , tapi tak sampai 24 jam mesti masing masing contact balik .
Kekadang aku ingat balik , kelakar pulak . Macam mane aku leh sangkut dengan diee .




Ingat lagi die cakap , tak handsome kalau aku tak pakai Ray Ban . # Cehh , puihh !
Gmbar paling harok yang pena aku snap nan diee .
Ni gambar mase hari bufday aku . Kiteorang duduk atas buaian .
Aku yang gedik sangat nak dok at buai , tapi hakikatnya nak makan goyang goyang .
Pastu mule lah nak bertekak mulut dan at last aku yang merajuk .
Bila aku merajuk , mesti diee mengamuk sebab bila die pujuk aku , aku buat pekak dan bisu je .
Hish , tak sah kalau hang-out kalau tak bergadoh . Mesti weh . Wajibul Ghunnah .
Tapi aku suka sangat kalau diee buat lawak mase aku tengah bengang .
Boleh pulak diee cakap mcm mengejek . Haha . Last last , aku mesti tergelak . Then , dah baek .


Muka kau memang nampak bengis .
Jiwa kau memang nampak macam kental .
Hati kau konon macam tak akan pernah goyang .
Orang nampak kau macam kuat .
Tapi hakikatnya dalam hati kau tu macam kebun bunga .
3 tahun dah aku kenal kau .
Cukup untuk kenal sume pasal diri kau . Kau teramat sensitive dan mudah terasa kan .
Aku rase sebak sangat kalau kau nangis depan aku .
Rasa bersalah pun ade sebab memang susah nak tengok kau menangis .
Aku bukan lah nak membukak pekung di dada ,tapi kenyataan .
Macam mane pun kau , aku tetap sayang kau .


Aku pun taktau ape unik sangat gamba ni sampai kau suka sangat .
Aku tak suka gamba ni sebab dapat gigi jarang aku tuh .
Tapi bila kau dah puji , aku teros sukee . Haha . #Boo kau iekaa ~
Kau kate muke aku laen sangat dan tak macam selalu .
Yeleww , dalam memuji sempat memerli .
Mengatekan yang selame ni aku amek gamba mesti muncung mulut tu .
Automatic okay . #Haha




Haa , nampak cincin tuh , cincin coup okayy . Siap terukir name kiteorang .
Eleh , cincin murah tapi tetap tahan karat tau .
Bukan silver tapi memang macam steel lah sebab kalau cincin tikam die cepat jd colour kuneng .
Tapi aku punyaa tak tuka ape ape colour pun . Takpe . Asalkan kami bahagia okay .
Klaau pasal barang , aku memag careless sebab tiap kali barang aku hilang .
Senang sangat nak hilang , tapi yg havoc sangat bila kwnkwn aku maen sorok sorok barang aku .
Bila airrmate kaseh aku dah jatuh , baru nak bagi . Baru korang tahu .
Nampak kan gelang kat tangan aku tuh , tu die bagi aku . #Original Silver .

Hmm , okay lah korang . Nak beradu nh . Haha .



Kau tetap di hati dan aku pijak kau lumat lumat kalau kau buat hal lagi .
Dah lah , aku dah ngantok tahap gaban ni .




Kbabaii .