Please love me because i never stop loving you my superman.

Bukan nak show off , tapi kenyataan yer .
Thursday, December 8, 2011 | 1 comments



Assalammualaikum .


Hai kawan . Saya si gemuk :D Haha .



Yeahh ! Yeahh ! Yeahh !
Macam lmbt je kan aku post entry kali ni . Ini sume sebab kemerdekaan yang julung kalinyaa angkara aku sudah menghabeskan Sijil Pas Menikah yer . Nak show off k .

Pade 5.12.2011 , aku dah free dari title Budak Sekolah . Haha . Tapi dah rase rindu yang membuak nak pakai baju skola , beg skola dan semuanya lah .
Dulu , taknak pulak menghargai pulak en . Bila assembly je , mule la mengeluh bosan dgr ckgu bebel .
The most , i miss my friends soooo muchhhh tahu ?
yang selalu ketawa , menangis , bergadoh , dan macam macam lagi .
Korang kene tahu , budak Melayu dekat kelas aku lah yang bnyk betol masalah tau .
Tapi at last , we are together . Yelahh , even dua tahun , tuh pun dah cukup bg kesan mendalam at dalam hati kiteorang tau .


Ni top student 5 Bestarian :)

Ade lagi yang tak cukup ni , ramai lagi lah . Kalau nak tngok full , wait majalah sekolah kiteorang waktu amek result nanti ehh . Hee .
Photographer ? Sape lagi kalau tak Zhafri . Ketua Pengawas . Tapi sempoi . Kamcengg nan aku .

Capture by Me . He's Adorable . Haha .

Dah alang alang nmpk gamba ni , guess what kiteorang maen apa ? Maen tepung okayy .
Nampak putih putih tuh , bersepah jalan tuh kiteorg buat . Watlek jeh k .
Bukan tepung beras ,
Bukan tepung jagung ,
Bukan tepung pulut ,
tapi tepung yang mak korang buat cekodok tuh . Dua kampit kiteorang beli .
Tu kalau masak , dah kenyang kan . Tapi yang penting happy beb .


Sesi autograph bersame peminat setia . Hikk .

Gamba di atas ni mase aku kene sain kat baju KP kite tuh lah , tudung dah selebet sangat tau .
Tapi baju aku jeh yang tak bole kene conteng , coz my mum dah warning awal awal . Huh .
Korang watlekk watcool jeh k .

Wokay , takdapat nak story bnyk sgt , sebab mate ni dah ngantok sangat .
Hmm , sory korang .
By the way , sekarang aku tngah sebok apply tmpt keje . Spe ade keje kosong tu , bg tau lah aku .
Haha . Bajet jeh minah ni .

Kbaiii .